Sare01 Arkadaşlae bebeklerin e devlet şifresi falan olmadığı için e nabıza giriş yapamıyoruz ya nereden öğrenebilir sonuç
Deletedmom413 Sare01 Kendi e nabizina girip uzerindeki cocuklar kismi var ordan bakiyosun canim Sonuc cikmazsa bos oluyor
Sare01 Mom14 covit test sonucu yazan yere girdiğimde kayıtlı bilginiz bulunmamaktadır yazıyo sonuç çıkınca mı görünüyor acaba