Mom107 sandiego valla ben güvenemediğim için birde en kötü zehirlenme mantardan kaynaklı olduğu için 2 yaşında oda kültür mantarını tavuklu yemeğinde çok çok az bir iki kere anca verdim
otose_san sandiego doğru hatırlıyor isem 1 yaşından önce önerilmiyor. mantar tavuk sote yaptığımızda sadece tavuklarından veriyorum, o kadarına cesaret edebildim
Kusananne 1 yaşından sonra vermiştim, ama kanlıca mantarından başka bişey vermedim. Onu da kendim ormandan toplamıştım.