Ays11 11 gündür sezeryan doğum yaptım bugün dus aldım da ameliyat yerimde sağ tarafinda top şeklinde yuvarlama oluşmuş normal mi agrım yok ama deri altnda top olması bni rahatsız etti geç dus alma sebebim de doktor tam iyileş öyle dus al dedi
selda1 oyle mantik mi var ya bn sezeryan dan bi gun sonra dus aldim doktor aksine hergun dus alabilirsin dedim iyi mikrop kapmamissin vala