Nihankymk Arkadaşlar bugün 11 gün oldu Corona olalı hala koku alamiyorum.Aranizda koku kaybı yaşayıp tekrar koku duyusu düzelen arkadaşlar varmı.tekrardan ne zaman koku almaya başladınız
Pinarice Nihankymk hastalandığım zaman gitti koku kaybı hastalığımın 9. Gününde geldi canım karantinda daha 6. günüm ama
Misssimsek Nihankymk benim.15 gunsonra yavaş yavaş duzelmeye başlıyor. Doktordan dinlediğim 2 ayla 1 sene arası surebilirmis kokunun geri gelmesi
yyaseminsahinn Nihankymk benim 3 gün koku kaybı yaşadım ve yavaş yavaş gelmeye başladı virüs biteli 2 hafta iyim koku kaybım tat kaybım iyi allah şükür
Misssimsek Nihankymk aynen öyle.. bazı kokular geldi ama bazıları hala almıyorum. Zamanla düzelir insallah