DBaybars Merhabalar, kızımın 2.doz rota aşısını yaptırıcaz birkaç gün sonra ve eczane eşime farklı marka rota aşısı vermiş bu sefer. Bu arada markası Rotarix, bu markayı duyanınız var mı? Ve iki farklı marka aşı yaptıran? Bir sorun olur mu?
idillinamom DBaybars Rotarix yaptırmıştım ben 2 dozunu da. Ama rotateqten sonra rotarix yapılır mı emin değilim. Ama amaçları aynı yapılabilir diye düşünüyorum. Yinede eczaneye yada doktorunuza sorun
Tostos-annesi26 DBaybars sıkıntı olurmu bilmiyorum doktorunuza sorun doz farkı var çünkü biz ilk dozu rotarix den yaptırdık 2 dozluk siz galiba rotateq yaptırdınız o üç dozluk canım
mirayilknurtolga DBaybars 2 doz olan rotarix tek doz fiyatı 311 TL. Biz de onu yaptırdık 3 ve 5.aylarda. Diğerinin adını şu an hatırlamıyorum ama 3 doz uygulanıyordu fiyatı da tek doz fiyatı 280 TL civarıydı sanırım.
DBaybars idillinamom Aselcvk Tostos-annesi26 mirayilknurtolga sokomel Hepinize teşekkürler 🙏 ilk dozu rotateq yaptırmıştık, eczacımızda tanıdık, sıkıntı olmaz demiş ama benim içime sinmedi. Eşim değiştirmeye gidecek tekrardan teşekkür ederim cevaplar için 🙏