Merhaba. Oğluma 4 aylıkken kan damlası kullanmaya başladık. O zamandan beri en uzun uyuduğu bi saat. Bi ara 4 saat falan uyudu bi iki gece. Sonra yine başladı. Sürekli bi ıkınma halinde. Asla kesilmiyo ıkınması. Kan damlası ekstra gaz yapabilir mi? Doktoru aradım ama ulaşamadım. Haftaya gideceğiz kontrole. Bu arada 4 ay 22 günlük