Ozlm6 sadece süt şekeri içeren mama alırsan kolay kolay dişleri çürümez. Sofra şekeri içeren mamalar daha çabuk diş çürütür. şimdi siz zaman içerisinde bu sofra şekeri var diş çürütür diye mamayı sesi şekerli su vermeniz hiç olmamış 🤭 ayrıca bebeğe 2 yaşına 3 yaşına kadar şeker vermek doğru değil. onların bağırsakları o şekerleri ayrıştırılamıyor tam dışarıya atamıyor bağırsaklarında kalıntı kalıyor büyüdüğünde de farklı farklı sorunlara sebep oluyor. elimizden geldiğince bebeğimiz hangi ayda neleri yiyemez diye bakıp ona göre bir beslenme programı uygulamalıyız.