Merhaba arkadaşlar. 4 ay 10 günlük kız bebeğim var. İdrarda azalma renginde koyulaşma az az idrar yapma ve koku şikayetiyle tahlil verdik 10-12 lökosit çıktı. 10 gündür suprax antibiyotik kullandık. Çok fazla bir değişme olmadı sanki. Bu arada meme reddide yaşıyorum 😔 iye geçirenler ne kdar sürede eski haline dönüyor?