Elifadakrt M-V-S868820 yok kusmadı 9 gibi gidecektik kizim 7.30 da uyandi emzirdim gittik çıktıktan sonra da 20 dk falan geçti biraz emzirdim kusmasın diye 5 dk falan emdi. Ama şuan hafif bir ishalimiz var gibi dr olabilir korkmayın demişti.
Deletedmom4018 Ben yaptırmıycam doktorumla konuştum yaptırmayanlar ölmüyor isteğe bağlı dedi ama temiz bak bebeğe suyu falan hep temiz olsun banyo yaptır sürekli temiz tut birşey olmaz dedi.