Merhaba hanımlar günaydın 🌞☀️😃 benim oğlum 7 aylık hep yoğurt mayalıyorum ama bu son zamanlarda yoğurt ekşiyor çokta yapmıyorum aslında 1 kg süt yapıyorum 1 kavanoz çıkıyor. Acaba markete. Pınar yoğurt alsam oluyor mu ? Daha doğrusu deneyen veya böyle yapan var mı?