balinnannesii merhame guzel anneler oglum 6 aylık cocukta uyku diye bişey yok ya 4te uyandi aksam 10da uyudu’geri 1de kalkti 3 uyuud çıldırmak uzereyim lütfen bisey diyin ne yapımda uyki duzeni oluşturuyum😶
Deletedmom414 balinnannesii gece gündüz kavramını oluşturmalısın başta. Mesela akşam Saat 9 da yatırıyorsan odasında ışık hiç açılmamalı beslenmesini yine karanlıkta yap. Gece gündüzü öğrensin. Sabah 7 8 de uyandırki akşamda uykusu gelsin ona göre yatsın.
Gnsl balinnannesii Uyku duzeni icin bence biraz erken. Bizde ayni seyleri yaşadık. Gaz sorunu olabilir. Biz öyle çözdük
Gnsl balinnannesii gece gündüz kavrami icin alistirmalisin ama o bir gerçek. Gündüz ev hareketli olsun gece sessizlik olsun karanlik olsun.
balinnannesii Deletedmom414 ay her seyi denedim ışığı kapalı uyutmaya calistim’ ikindi 4 te kalkti aksam 10da uyudu anlayamiyrm artik ya sinirden oglumada bagiriyrm sonra vokta pişman oluyrm ☹
balinnannesii Gnsl evet normalde gazli bi bebekti zaten gaz damlalari masajlar’ 3 gündür dahada kötü oldu ayakta salliyom acaba ondan mi diye dusunuyorm uykusuzlugu
Gulsenaylin balinnannesii rezene ve kimyon demleyip 30 cc gunde iki dafa icirin. Duzenli olarak yapin duzelecek inshAllah