Kiask Bu kadar üzülme 4 aylıkken yapmış en azından. Benim kızım 1.5 aylıktan beri savaşarak emiyor bazen hic emmedigi ac yattığı zamanlar oldu bazende sütümü sağıp biberonla verdim suan 4 aylık. Aylardır ne çektiğimi ben bilirim. Yavaş yavaş düzeliyo gibi ama hala doya doya sakince emmiyo hep bi itip kakmayla. O reddedilme duygusunu iyi bilirim cok zor allah yardımcın olsun ama yapılacak çokta birşey yok ben herseyi denedim olmayınca olmuyor ama hiç pes etmedim hep cabaladim etrafımda herkes senin yerinde olsam mamayi dayardim bu ne boyle nasil dayaniyorsun diyordu ki seninki geçici bi süreç 3 4 aylik bebeklerin meme reddi yapması normal geçicidir sabret cok ac kalırsa mamayla destekle ayakta gezdirerek emzirmeyi dene cok bunaltip usteleme ama hep kibarca teklif et. Ben binlerce kez göğsümü açıp kapadığımı bilirim sabirla denedim. Bu aralar bi tik daha fazla emiyo. Ama ben 3 aydir nerdeyse bu sıkıntıyı yaşadım. Senin yeni başlamış sabret pes etme 👍