Kızlar 1 ay oldu sezeryan doğum yapalı ağdaya gitmeye ihtiyacım var gitsem çok iyi olacak bacaklarım bikini bölgem ama korkuyorum bikini bölgesini alırlarken sezeryanla alakalı bi sorun olur mu sezaryan yerim acır mı diye sezeryan sonrası ağdaya gidenler yazabilir mi 😀