Elmalipankek benim bebeğimde dün düştü yatakta baya yüksekti beşiğinden tırmanıp yatağa gelmiş aynı odanın içinde farketmeden bir baktım yerde kafası şişti kaş çevresi kızardı yanagında bir küçük morluk var doktoru aradım belirti yok takip et bişey farkedersen getir dedi ama benim içime sinmiyor nedense sadece o an bana sarılıp gözlerini kapadı uyumak istedi uyku saatiydi doktor korkmuştur dedi normal ama tomografiye sokmam bu durumda çok bilinçli bir doktor sağolsun birazdan götürcem en azından içim rahat eder.