Elactus Gaz döneminde kızım da yüz üstü uyumaya alışmıştı vazgeçiremedim.2-3 aylık olduğundan beri yüz üstü yatıyor şimdi 15 aylık neredeyse ama hiç sorun olmadı şükür.Kafasını erken döndürmeye başlamıştı ama ben yine de kamera ile izliyordum uyurken,ancak öyle içim rahat ediyordu. 3. Ayda doktorumuza sordum,öyle rahat ediyor demekki dedi.
Zaten diğer türlü asla uyumaz, hala uyumuyor😊Kamera kurtarıcım oldu gündüz izledim,gece de anneyanında yanımda yattığı için hiç sorun yaşamadım.Kolu kımıldasa uyanıp bakıyordum uykum hafiftir,hiçbir problem yaşamadık.