Ek gıdaya geçtikten sonra kızıma bi türkü su içirememiştim birinin tavsiyenin üzerine aldım phips acente pipetli suluk 2.3 içmeden sonra alıştı şuan 1 yaşında 250 ml küçük geldiği için aynısın büyük boyunu aldım sürekli elinde içiyor 😂😂 akıtma,damlatma da hiç yapmadı tavsiye ederim