
Ben çok zaman kendimi bu şekilde dururken buluyorum, düz durunca belim ,sırtım ağrıyor, ne kadsr dikkat emeye çalışsam da unutuyorum, çoğu kez eşim de hatırlatıyor ama işte düzeltemiyorum, bebekten sonra daha da arttı, aynı durumdan muzdarip olanlar varmı, neler yapıyorsunuz düzeltmek için