Deletedmom98 hangi aşı kız bu senin dediğin valla anlamadım çünkü 3.ayda normalde aşı yok devletin aşı takviminde yani ama rota virüsü aşını yaptıracaksan oda ben yaptırdığım zaman 311di şimdi çok çok 315 olsun menenjit aşısını da bexsero marka olanı 425e menekrta mıydı neydi onuda 360dı aldık menenjit aşılarını yeni başladık kuzum ama 700 tl ne aşısı merak ettim doğrusu