gamzelininannesii makat çatlagın birkere olduysa her kabız olmanda tekrarlıcaktır canım, bende üniversteye giderken başlamıştı kabız olmadıgımda dikkat ettigimde yediklerime iyileşiyodm ama kabız oldugumda tekrardan tekrarlıyordu, iyileşmesi için kabız olmaman gerekr canım doktorun ilaç vermiştir zaten