Cgdmltr93 Kızlar kolye pahalı. Bileklik daha ucuz. illa boyuna mı takılması lazım bileklik alsam fayda eder mi acaba??
Asafeymeninannesi Cgdmltr93 Farketmez ☺️ Ben kuyumcudan almıştım. Arama bölümünden güvenilir sitelerin ismini bulabilirsiniz
ayseeeey Cgdmltr93 Canım ben yeni doğduğunda aldimm ilk üç ay sol ayak bileğe takiliyor sonra boyuna ben memnunum
Bitikmomi Cgdmltr93 ne için takacaksan o bölgeye yakın olmalı yani diş içinse kolye daha uygun canım.
Busraaaaa0 Bileğe gaz için boyuna ise diş için takıldığını biliyorum bizde kullanıyoruz 6 aylık boynuna takıyorum
Deletedmom11 Cgdmltr93 bebeklik döneminde kolye daha riskli olduğu için bileklik takmıştım gaz sorunu epey hafiflemiş hatta kaybolmuştu. Dişleride rahat çıkmıştı. Bileklik dar gelmeye başlayınca kolyeye geçmiştik. İkisindede bir farklılık yoktu. Aynı işlevi görür diye düşünüyorum
Hanifeikranur Kaç aylıkken takmaya başladınız ben kolye olanı aldım ama henüz takmadım 3 aylık olduk . Boynuna dolanır buncuğunu yutar yada uzanırken ensesine batar korkusuyla
dertlikerkenez Cgdmltr93 aman yeterki sorunumuz azalsın diye hem ayak bileğine hem boynuna taktım ama bizde ne gaza yaradı ne dişe 😁