Kubra16 Happymert bende hamileyken hiç yemedim ama doğurduktan sonra bir kez yedim bişey olmadi zaten sık yenilen birşey olmadığı için bişey olacağını sanmıyorum
Akasyaa Bende yemek istiyorum ama önermiyorlar. Çiğ köfte yemeyi özledim kokoreç, midye yemeyi özledim😩
G_ADAN Happymert hamileliğimde ve emzirme döneminde boool bol yedim çiğköfte midye kokoreç hiç sakınmadım. Hatta inanır mısın 6 ağustos ta gece 3 de sancıyla hastaneye giriş yaptım ve ondan önce saat geve 12 de kokoreçcideydim 😂 hiç bir zamanını görmedim
Meryemervam Happymert hamileykenek cok yedim ama dogumn yaptiktan sonra yemedim hic eşime hemencik aldirayim unutmustum ben 😂😂