Selinglr Eliz06 eğer kendısı oturmaya calısıyorsa yanı kendını kaldırıyorsa hafıf hafıfdestekli oturtabılırsknız
minnosvetontis Eliz06 4,5 5 de oturmak icin deli olurdu ama hep yarim oturttum.. bazi doktorlar bebek cok meyilliyse oturada biliyorsa yarim oturmali diyor ama kisa sureli elbette
Seli_m Eliz06 ben 4 ayında falan eestekli oturtuyordum, istemediği zaman zaten kaydırıyordu kendini, 6. Ayda tam desteksiz oturmaya başladı