Selam kızlar💕
bebeğim 2 ay 15 günlük.yengem’e gittik akşam oturmaya zeytinyağlı sarma yapmıştı Canım cok istedi ekşili çok severim bayada bi yedim bi zararı olmaz diye. Sabahında bebeğimin bezinde kakasıyla birlikte sindirememiş sanırım yeşil kalıntılar gördüm😔 bi zararı olur mu aynısını yaşayan varmı aranızda