Belizinannesii Oğlum sadece 2 ay emdi,1 aydır sütüm de kesildi zaten.Baştan beri mama da veriyordum ben.En çok aptamil sevdi Bebeğim fakat kabız yapıyor diye başka mamaları denedik.Doktorumuz bebelac kullandığımı duyduğu anda kaç kutu olursa olsun at kullanma dedi (içinde çok fazla şeker varmış ) Hipp kullandık uzun süre ki gaz sorunumuzu neredeyse tamamen çözdü.Şimdi 3. Ay bitti gaz sorunumuz azaldığı için tekrar aptamile döndüm ben.