Bebeğim 10 buçuk aylık .oldum olası hep iştahsız bi bebekti .Ancak zorla 6 ay emdi .şuan mama veriyorum onu bile zorla içiyor .Ek gıda konusunda da hep reddediyor yemek istemiyor .Yemek yedirirken çok sinirleniyorum bazen sesimi yükseltiyorum ister istemez .Zorlamıuorum daha çok soğumasın diye ama bu durum beni çok üzüyor .İstekli yesin istiyorum .Neler yapabilirim ? Öğünlerin arasını açıyorum ama yine de farketmiyor .Tek sevdiği yiyecek yoğurt ve meyve .Onun dışındakileri ya yemiyor yada tadıyor.benimle aynı durumda olan var mı acaba ?