[silindi] kıyamam resmen aynıyız. Benim de bünyem erken kalkmayı reddediyo hala alışamadım kızım 13 aylık olmasına rağmen. 6 buçukta bugün kalktı. Odasında yatırıyorum ben. Resmen sallana sallana düşcek gibi odasına gittim. 😊Zombi yürüyüşü. Uykumu alamayınca ne iş ne yemek yapasım gelmiyor.😞 yani bence de bünyeyle alakalı. Kimisi dayanıklıdır. Ben de 9 dan fazla uyumayı sevmem sanki gün bitiyo herkes her işini yapıyo ben geride kalmışım gibi hissederim.