Asiyenur Seyma16 harika bir mama oğlum 2.600 doğmuştu bu mama sayesinde çok güzel kilolar aldı Maşallah
Merfeee Seyma16 doğum sırasında 3300 doğdu 1ay sonra 3900du kilosu Ebe mama takviyesine başla çok az almış kılo dedi başladım 10 gün sonra doktora götürdüm.. hem aradaki farkı kapatmış hemde üstüne 200 gram fazladan almıştı
Ftmsnny [bilinmeyen] size göre ama. İlk Hipp kullandık doyurmadı. Smaç kullandık hem gaz hem kabız ve huzursuzluk yaptı. En son smilac kullandık hiçbiri sorun yaşamadık. Her mama her çocukta ayni etkiyi göstermiyor. Yanlış yönlendirme yok yani 😉