tubbaaa MIRACAYAZINANNESI evet canım öyle bişeydi sıvı sıkınca geldi hepsi ama ilacın adını unuttum aldığım eczane akrabamdı ona sorayım bi o hatırlar
Papatyasevdalisi MIRACAYAZINANNESI insaAllah duzelir ya bide aksamdan suya kayisi koy sabh ac karinla icir bakalim insaAllah iyi gelir cok zor boz cok yasadik
Ebrarveannesi MIRACAYAZINANNESI bebek salçaları oluyor zaten salçayı kocaman kaşıkla koymuyosun ki küçücük koyuyosun salça koymadan da pisire bilirsin
Pnrmus esra89 bilmeden mavi aldik. Doktora sordulm ikiside ayni bir fark yok dedi . İki kutuyada bakarsaniz önlerinde ayni yazi yaziyor. Biz kullaniyoruz. Sadece calkalamadan vermeyin. Dibe çöküyor.
MIRACAYAZINANNESI Papatyasevdalisi dün çok kötü oldu zorla yaptı kakasini. Kazik gibi olmuş kanadı hep. Hâlâ var içerde ama
Papatyasevdalisi MIRACAYAZINANNESI ay yavrum ya cok iyi anliyorum o durumu bir an once gecer insaAllah oda rahat eder
bugleminannesi1 MIRACAYAZINANNESI bol bol su içir canım bide o kadar kötü duruma geldiyse fitil falan dene ben karsiyim fitil e ama inan bebek rahatlıyor çaresiz kalınca her yol deneniyo
MIRACAYAZINANNESI bugleminannesi1 fitil ise yaramadı ama burada bi arkadaş lavman önerdi onu alıp yapacam bugün. Kakasinda kan vardı çok ağladı ya. Hatta katıldı bi ara ağlarken
Gamzeli03 MIRACAYAZINANNESI çok geçmiş olsun cnm büyükler bile dayanamıyor o yavrucak ne yapsın ek gıdaya geçti demişsin ya zeytinyağı kullan hatta biraz içir
papatyasevdalisiii MIRACAYAZINANNESI lağman işe yarar evet ama sürekli kullanırsanız ona alışır birde çatlak vardır bizimki gibi benim doktor çatlak olduğu için canı acıyomuş o yüzden içinde tutuyomuş demişdi krem verdi geçti çok şükür