Bebeğim 5 ay 22 günlük. 3 gündür sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ama kakasini yapamıyor. Sabah vazelin süreyim diye baktım. Ucunda biraz kaka var ama kazık gibi semsert ikinmayla çıkacak gibi değil. 10 gün evvelde böyle olmuştu doktora goturdum ama bisey yapmadılar. Yaklaşık 20 gundur bu şekilde ıkınıyor az yapıyordu. Şimdi hiç gelmiyor. Ne yapacağım fikri olan var mı. Bu arada 20 gündür anne sütü almıyor ve ek gıdaya geçtik devam sütüyle beraber.