Arhezzehra Kızım 6 ya da 7 saat uyuyor emmek için ben uyandırmasam uyanmıyor çok nadir kendisi uyanır sizce bir sorun olur mu lütfen bu konuda yardımcı olun
Ubannesii Arhezzehra benım bebeğim 13 gunluk çok iyi doyunca aralıksız 5 saat uyuyor sıkıntı degil bence hep yapmıyor bunu sarılıgıda yok
13241324 Ubannesii yinede çok küçük kan şekerleri düşmesin diye 2 saatte bir biraz da olsa emzırmeyı öneriyorlar