Selamlar herkese, 50 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri emme sorunu yaşıyoruz. Memeyi tutmakta güçlük çekiyor. Emerken üst dudağını kıvıramıyor. Memede kaldığı sürede nefes nefese kalıyor, terliyor,cuk cuk sesler çıkarıyor ve inanılmaz canımı acıtıyor. Bu şekilde emzirsem bile göğsümü boşaltamıyor. 3 kere mastit oldum. 3 farklı emzirme danışmanından seans aldım çözüm bulamadılar. İnternetten araştırdım dudak bağının belirtileriyle aynı.Kaç doktora gösterdim, çocuk doktoru, KBB uzmanı ama hiçbiri emmeye problem değil diyor, dudak bağı kesilmez diyorlar. İnternette bazı forumlarda bu dudak bağını kestirip çözüme ulaşanlar var. Ankara’da önerebileceğiniz doktor tavsiyesi var mı? İyice psikolojim bozuldu emziremediğim için. Sağarak veriyorum sütümü. Bir kere bile keyifli bir şekilde doğru düzgün emziremedim oğlumu. Tavsiyeleriniz varsa bekliyorum.