İki ay yedi günlük kızım son bir haftadır normalde aldığından neredeyse iki yüz ml daha az beslemeye başladı, zorla veriyoruz almıyor , kilo almayacak korkuyorum, yaşayan var mı acaba nedendir böyle devam ederse doktora gideceğim. Bu arada aşı yapıldı onunla alakalı olabilir mi 🙄🥺