Linaaaammm Benim ama bebeğimin zaten döküldü çoğu 😁 yakında bende kel kalıcam sanırım hamileyken zorla bi tel bile gelmezdi ama şimdi avuç avuç ve saçlarımı çok güzel uzattım uzun aradan sonra zaten ince telli ama ben dökülüp azalacak diye korkuyorum çünkü baya baya dökülüyor güzel Anneler sizin de doğumdan sonra böyle saç dökülmeniz oldumu ve nasıl durdurdunuz ? Şimdiden teşekkürler ☺️🥰
OzgE_K Linaaaammm yaklaşık 2 aydır öyle ve ne bakım yaptıysam azalmadı geçmedi. Son çare kestireyim dedim ve baya baya kısalttım ama yine geçmedi hala avuç avuç akıyor. Kestirmek şöyle işe yaradı daha az uğraştırıyor 😂 daha çabuk yıkanıyor kuruyor filan. Dökülmesinin durmasını bekliyorum hayırlısı kel kalmadan durur inşallah 🤲🏻
Ilgemmm Bir süre sonra duruyor ve dökülenler tekrar çıkmaya başlıyor, dert etmeyin geçici bir süre benim yaklaşık 7 aylık olana kadar döküldü daha sonra dökülmesi azaldı ve yeni çıkan saçları görmeye başladım