Mesela bu sabah salatalık verirken parmağımı ısırdı resmen koparacaktı annecim hayır canım acıdı dedim dudağını büzüp içine ağlıyor gözyaşları pıt pıt sessizce dökülüyor.
ya da eline pis terliği alıyor annecim o pis yerine bırak diyorum yine aynısını yapıyor.
eşim akşam elma verirken parmağını ısırdı aboooo dedi bağırmadan gülerek ona da içlendi ağladı.
hayır diye söylediğim ve nedenini açıkladığım herşeye böyle tepki veriyor. Bağıran bir anne değilim eşimle de çok şükür kavgamız bağırma vs aramızda hiç yoktur. Kalabalık ailede kızım anneanne teyzeler dayı amca yani doğduğu günden beri aslında kalabalık içinde çocuğum.