Freshmom18 merhaba anneleeer bebeğim erken doğup yoğunbakımda bi süreç geçirdiği için emzirmeyi başaramadım malesef. Mama veriyorum. Ben hipp in mamasını kullanıyorum siz hangi mamayı kullanıyosunuz ?
Eyocan15 Freshmom18 Bende hipp veriyordum aptamil aldım ilk defa denemek için şuanlık bir sıkıntı yok ama eğer olursa da ki inşallah olmaz hipp e geri dönerim çünkü gerçekten iyi bir mama ne kadarlık bebeğiniz
Prenses_annesi22 Freshmom18 bizimde prematüre doğdu cocuk doktorumuz aptamil veriyoruz bız burda dedı bızde aptamil aldık ama simdi sma alıcaz gaz yapmıyormus bırde onu denıcez