ikizlerinannesi2985 yani gerçekten yanına gittiğinizde sizinle ilgilenip , konuşuyor . Şikayetlerinizi dinliyor ve size her şeyi açıklıyor . Siz sadece sizi dinlediğinizi düşünüyorsunuz ama o sırada bebeğin dışarıya tepkisini de ölçüyor . Diğer doktorlar gibi beş dakikada bebeği fiziksel muayene edip göndermiyor. Tek dezavantajı randevu bulmak zor , onu haftalar öncesinden alınca sorun kalmıyor. Biz memnun kaldık , inşallah sizlerde memnun kalırsınız 😊