Canım bebeğin ilk atağını geçiriyor. İlk sıçramasını 5 haftalıkken yaşıyorlar.
huzursuzluk
uykusuzluk
uykuya dalamama
Ağlama
sürekli memede kalma isteği
kalabalık seslerde daha çok ağlama vs vs
genelde sorunlar ortak olUyor bizde 56 günlüğüz 2. Atağımızı geçiriyoruz ki sormayın ergenlik gibi yaşıyoruz 😀
Önerim şu bol bol ten teması kur kalabalık seslere alışma dönemi o ve bildiği tek ses senin sesin güvenli yer arıyor sık sık emzir sakin yerde ve kulağına fısıldayarak konuş susturmaya çalışırken emzirirken “buradayım yanındayım bebeğim güvendesin vs” ben bu şekilde 3. Gün normale gönderebildim ☺️