Sumay_61 canım ilk etapta kendi adıma konuşayım ben tarif marif bilmem tam afallayacağım konu kesin organik ürünlerden sipariş verir mis gibi yediririm diyordum ama hiç öyle olmuyormuş :) açıkcası vicdanım onları almaya izin vermedi kendim araştıra araştıra öğrendim bir şekilde en azından içeriğinden gerçekten emin olduğum şeyleri veririm diye düşünüyorum şimdi 1.5 ay sonra mesela erişte makarna yiyebilir olacak ve ben renkli eriştelerimi bile kendim yapmayı düşünüyorum. Yazın tarhanamızı yapmıştık ama içine yoğurt koymuştuk kızımın şuan süt alerjisi olduğundan onu vermem mümkün değil ama kayınvalidem sağolsun yoğurtsuz tadımından geçtiğimiz ürünlerle tekrar bir tarhana yapacak. O yüzden para tuzağından uzak dur kendin yap derim :)