Sumay_61 Kızlar bebekler için ek gıda paketleri oluyor sebze çorbası,muhallebisi,pudingi falan sizce bunlar faydalı şeyler mı hiç bir fıkrım yok az kaldı 6 ayımızı doldurmamıza tecrübeli anneler help me ! 🙃
Semabayram Sumay_61 bence hiç faydalı şeyler değil canım kendi yaptığın çorbalar püreler bin kat daha faydalı ve içinde ne olduğunu bildiğin birşey. Bir arkadaşım o şekilde organik bebek tarhanası almıştı bebeği 3 gün hastanede yattı ve doktoru evde kendi yaptığınız tarhanadan içirmiş olsanız bundan kat kat daha iyi demişti. Aynı zamanda tadimlara puding muhallebi gibi tatlı yiyecekler ile başlamanı tavsiye etmem çünkü bebişler bunların tadını aldığında sebzeyi kabul etmeleri çok zor olabiliyor. 😊
Atesbebek Sumay_61 bende heves etmiştim ama şuan herşeyini kendim yapıyorum. Muhallebi çorba erişte bisküvi bunları almayın bencede kendiniz yapın daha çok tat alacağınızdan eminim . Belki pekmez gibi ürünleri alabilirsiniz onuda güvendiginiz bir yerden alabilirsiniz. Neticede kendi yaptığınız şeyin içinde ne olduğunu bileceksiniz. İnsan heves ediyor ama inanın gerek olmadığını anlayacaksınız .
peksokomelli Sumay_61 ben sebze, meyve pürelerini hazır alıyorum üç aydır. Onun dışında kendim de yapıyorum bazen karışık gidiyoruz. Puding vs hiç görmedim ben olduğum yerde. Türkiyede sütlaç falan da varmış galiba şaşırmıştım duyunca
kurkmantosuz-madonna Sumay_61 canım bizim 2 gün önce 6 ayı doldurduk . Dr umuz 3 gün kuralı ile 1-2-3 gün arttırarak yoğurt . diğer 3 gün havuç Diğer 3 gün bal kabağı haşlaması önerdi bu ay bunlar ile başlayıp 7. Ay yumurta ve peynire geçicez birde karıştırmamamı ayrı ayrı vermemi istedi belki yararı size de
Sumay_61 Semabayram bende aynı şekilde geçirdim içimden.. ama sosyal medyada gezerken o kadar cok karşıma çıkıyor ki dedım heralde iyi.. teşekkür ederim 🤩
Umelike Semabayram merhaba canım şimdi bizim normal kendimiz için yaptıgımız Tarhana dan bebegimize yedirebiliyor muyuz bebek tarhanası diye bişey de duydum nerde satılıyor nereden alınıyor bilmiyorum ama
Semabayram Sumay_61 rica ederim ne demek 🥰 evet bazen benimde dikkatimi çok çekiyor acaba alsam mı diye gelip gidiyorum sonra git kendin güzel bir sebze çorbası yap için rahat etsin diyorum 😂
HAH kurkmantosuz-madonna 3 günü geçirdikten sonra verilecek yoğurt miktarı nedir söyledimi doktorunuz
Sumay_61 kurkmantosuz-madonna çok güzel bilgiler bunlar teşekkür ederim canım ben de en kısa zamanda bi doktorumuzla görüşeceğim şu 6. Ay aşısı olsun.. bir de gün kaç öğün veriyoruz?
kurkmantosuz-madonna Sumay_61 birde sebze haşlamalarına zeytin yağı ile ezmemi blendır kullanmamı söyledi . Tadını sevmez ise de üzüm pekmezi ile tadlandıra bileceğimi söyledi
Sumay_61 kurkmantosuz-madonna aa mantıklıymış tadını sevmezse pekmezle tatlandırıp öle veriyoruz 👌 not aldım teşekkürler 😇
kurkmantosuz-madonna Sumay_61 ilk günde bir kere ile başlıyorsun canım 1 tatlı kaşığı , 2. Gün 2 tatlı kaşığı 3. Gün 3 tatlı kaşığı genelde öğle öğününde vermeye çalış beslenmesinin %80 i yine anne sütü olacak bunlar ara öğünü olacak daha
tmmzysf20 Umelike ebebekte gormuştum ama nasıl birsey hic blmyrm bnm bebegim de 4 ay 19 gunluk meraktan posta girdim 🙂
Semabayram Umelike merhaba canım organik bebek tarhanasını ebebekte görmüştüm ama alıp denemedim. Evde yaptığın tarhana içinde domates yok ise 8.aydan itibaren verilebilir ama domates var ise alerjen ve asitli bir sebze olduğu için 1 yaşdan önce önerilmiyor. Zaten 7 8 aylık olana kadar tadimlar anca bitiyor😊
Umelike tmmzysf20 sağol canım maşallah size biz de 6. Aya az kaldı 10 gün kadar da merak ettim bir bakayım nasıl bişeymiş☺️