busramerve Bburcu1520 bir kısmı kan testinde çıktı bir kısmını deneyerek anladık ama hala normale dönmüyor hayatımız hep böyle geçecek gibi geliyor artık ağıtla huzursuzlukla uykusuzlukla. En çok da ona üzülüyorum gece boyu acı çekiyor
Bburcu1520 busramerve ben prof a gittim sadece deri testi yaptı, kanla çıkıyorsa bende yaptırayım, benimkin de kusma da var sizde var mı, zahmetli bi yoldayız inşaallah hayırlısıyla geçiririz bu günleri ALLAH başka dert vermesin
Dnzkcmz96 Okyanus54 canım brnde birsürü soktora gittim hep normal diyip gönderdiler. Ama bu son gittiğim doktordan allah bin kere razı olsun neyi var neyi yok herseyi anladı. Ona göre ilaç verdi belli bir diyet listesi versi. Şimdi cok şükür bebeğim cok daha iyi ♥️
busramerve Bburcu1520 bizim 5 ay kusma oldu 4. Ay kabızlık başladı 10. Aya kadar sürdü sonra ikisi de geçti kabızlık yine ara ara oluyor😕
busramerve Bburcu1520 bu arada kan testindense deneme yöntemini tavsiye ederim çünkü testte çıkmayan besinlere de alerjisi olabiliyor boşa canı yanmasın kuzunun
Bburcu1520 busramerve onu yapıcam ama 1ay olacak dikkat ettiğim halde devam ediyor yediklerim kısıtlı zaten, tamamen bi kesilse yavaş yavaş denicem ama anlayamıyorum bende 🤦♀️
busramerve Bburcu1520 bizimkinin gelişiminde sıkıntı olmadı çok şükür en büyük sıkıntımız bağırsak oldu hep. Gece boyu ciyak ciyak ağlıyor yavrum ağrıdan. 13 ayda deliksiz uyuduğu tek bir gece oldu sadece. İnşallah artık düzelir çünkü hem fiziksel hem psikolojik olarak çöktük biz.