ErvaKoc Kızlar kullanan var mı denemediğim yol kalmadı ve bu çocuk yermiyor kızım 9 aylık olmak üzere doktora gidemiyorum yaşadığım yer de tüm hastaneler pandemi için ayrıldı kıllanıpta Memnun kalan oldu mu 🦋
dios_gokta ErvaKoc merhabalar ben doktor tavsıyesı ıle polıvıt almıstım kızıma sımdı 4 yasında 2 yasında falandı faydasını gormustum tavsıye ederım
123kumsal_ Bizde 9 aylığız ek gıda da sorun yok yiyor ama mamayı çok zor yediriyorum uykuda felan.. doktor yazdı o şurubu bi kaç kez kullandık bıraktık, iştahsız bebek çok zor 😟
123kumsal_ ErvaKoc dediğim gibi bi kaç gün kullandım pek fark göremedim canım tekrar başlamayı düşünüyorum sen kaşıkla mı veriyorsun bide günde kaç kez veriyorsun şurubu 🥰
ErvaKoc 123kumsal_ ben kullanmadım cnm sadece duydum ve doktor önerisiyle almayı düşünüyorum çünkü yemiyo ve artık çok yoruldum