Kizlar merhaba benim oğlum 7 buçuk aylık doğduğundan beri sol göğsümü daha çok aldı gogus ucu olmayinca (sag göğsümün daha az ucu) tabi emmediği göğsümde süt cok azaldi şimdi şu son zamanlarda çok net bi sekilde arada büyüklük farkı oluştu dışarıdan bakınca da cok belli ve bu durum çok çirkin gorunuyo bu böyle kalır mı emzirmeyi bırakınca eski haline döner mi var mi aranızda benle ayni kaderi paylaşan 😔