Nrglrsmkdr17 2 yaşındaki oğlum parmak ucunda yürüyo çevremdekiler büyüdükçe geçer diyolar ama kafam çok karışık neyapmam gerekiyo??????
Yagizalpp Nrglrsmkdr17 bence bir doktora gotürün derim.çünku bi tanidigin kizida oyleydi hatta otizmden suphelndiler ama ayak bileginde bi sorun varmis o yuzden oyle yüruyormus ameliyat olacakti. Tabi once icinizi ferah tutun ama tedbiride elden birakmayin.
Nrglrsmkdr17 Yagizalpp valla bilmiyorum korkuyorumda ama demeniz gibi doktora götürmem gerekiyo teşekkür ederim bilginiz için
Khumar_cafar Bazi bbebklerde bu durum oluyo. Masajla duzelen bi durum. Doktorunuza danisin bebekleri masaj yapan hemisereler var. Bir kac seans masajla duzeliyo. Benim arkadasiminda oglu oyleydi masajla duzeldi. Size de yardimi ola bilir
Nrglrsmkdr17 Küçükken yürütece bindiği zaman oluyo diyolar bende yürütece koymuştum acaba yürüteç yüzünemi oldu ortopedi ayakkabıyla geçer diyolar geçermi acaba