Mario off canım bnde aetik herşeyden şüphelenmeye başladım bnde yarın tekrar çocuk psikiyatrisi ne goturcem ama bnmki göz teması kuruyor Ömer dediğimde bazen bakıyor bazen bakmıyor tabi daha küçük olduğu için adni bilemiyor fakat ellerini sürekli donduruyor .doktorlarda tam tanı koyamiyor biraz daha yaşına gelmesi lazım dediler vizede TV yasak dört gündür asla açmıyorum .bizimde bir ay geriden geliyor gelişimi fakat üç gündür desteksiz oturabiliyor .yabancı ayırt ediyor .mesela doktora gidiyorum hemen anlıyor agalmaya başlıyor bı aydır böyle tanıması güzel göz teması var dedi doktorlar .ama ellerine henüz bı tanı koyamiyorlar .olmazsa ellerini geliştirecek terapi yapılması lazm deidler sürekli ellerine oyuncak verin oynatın dediler öyle yapıyorum .birde haftaya ise baslicam çok kötü zamana denk geldi babaannesine birakcam o zaten TV izlemez otur cocugumla ilgilen bn senin herşeyin yaparım ddm.baktim olmuyor gerekirse işten cikicam .blmiyorum sizi de çok iyi anlıyorum gerçekten zor bı durum insan kafayı yiyor gözlemlemek ten . çocuğun herşeyi ilginizi çekiyor dedi bişey yapsa aaa bu otizmli diyorsunuz