Merhabalar. Benim bebeğim 1.5 yaşında ve 12.5 kilo karnı çok şiş yürürken otururken çok belli herkes neden karnı bu kadar çok şiş diyor doktoruna götürmüştüm normal büyüyor kilo alıyor demişti ama banyo falan yaptırırken çıplak iken bakınca daha belirgin ve sert duruyor neden olabilir ne yapılabilir bilgisi olan var mı. 🙏