Merhaba arkadaşlarım. 12 bucuk aylık oğlum sulu yemek yemiyor. Kahvaltısı mükemmel. Peynir ekmek zeytin peynir omlet vs hepsinden yer. Öğlen yoğurt meyve vs onlarla da arası güzel. Ama akşam yemeğinde sayılı şeyler yiyior. Köfte patates tavuk domates çorbası. O kadar. Ne biliyim bi ıspanak, bezelye, Pırasa yesin istiyorm ama tek lokmadan sonra ağzını kitliyor ve hiçbişi yemiyor. Başka bişey vermeyip acıkmasını bekledim ama gene yemeden kalktık 😒 geçen ıspanaklı börek yaptkm maşallahhh hüpletti 3 gün sonra yemeğini verdim beni dövmediği kaldı 😃 sağlıksız besleniyor gibime geliyor böyle yemeyince. Napmam lazım 😐