Asilinannesiiiii Hanımlar merhaba . Üç gün önce iki aylık asilarimizi ve rota virüsü aşısını olduk. O günden beri bebeğim kaka yapmıyor. Aşi kabızlık yapar mı? Bu durumu yaşayan var mı?