Burcu7575 benim kardeşim öyleydi ama çok uzun sürmüştü 10 yaşına kadar yaptı hep sinirlendiğinde yapıyodu ve inanılmaz vuruyordu kafasını kırılcak zannediyoduk annem hep ağlıyodu. Hiperaktivite teşhisi konmuştu. Şuan 26 yaşında ve çok iyi bir patalog bunu neden söyledim o hiperaktivite yüzünden okuluna adapte olamaz da deniyordu hiç de alakası yoktu. Üzülmeyin siz de annem gibi annem boşuna üzüldüm der hep