Dogdugu zaman aptamil verdiler kustu hep cıkarıyodu ertesi gun humana verdıler guzeldi sonra ben eve gecınce hıpp aldım ama aşırı pahalı geldıgı için bize bi zamandan sonra bebelac aldım normal olandan bebelac bıberonları cok yaglı bıraktıgı için değiştirip smaya gectım baslarda guzeldı fakat sonra kabız yaptı suan similac kullanıyorum memnunum paran varsa hıpp al cok guzel bır mama