Kızlar yüzüme lazer e gittim dün ilk kez buz lazer miş ilk gün kızarıklık vardı ama şimdi leke olmustu gevşci bişey mi yanık gibi fln oldu ama kadına sorduğumda normal dedi korkma hiç Bi sıkıntı olmaz dedi ama ben korkuyorum gecer mi sizce 2 gün oldu